ads
ads

امروز برای شما یک مقاله در مورد ایمیل مارکتینگ + ابزارهای ایمیل مارکتینگ + رایگان آماده کرده ایم امیدواریم بهره لازم را ببرید

امروز برای شما یک مقاله در مورد ایمیل مارکتینگ + ابزارهای ایمیل مارکتینگ + رایگان آماده کرده ایم امیدواریم بهره لازم را ببرید

معرفی به بازاریابی ایمیل

برای صدها سال ، مشاغل راه هایی پیدا کرده اند که بتوانند از طریق بسیاری از رسانه ها ، شرکت و محصولات خود را تبلیغ کنند. تبلیغات اصطلاحی است که برای توصیف روشهایی که یک موسسه در ترغیب مردم به خرید کالایی یا خدماتی که ارائه می دهد ، به کار می رود. این موسسه می تواند هر چیزی از یک سازمان غیرانتفاعی باشد که نیاز به تأمین بودجه برای مشاغل فروش کالاهای فروشی داشته باشد. این مؤسسات ، هرچه هدف نهایی آنها باشد ، از تبلیغات به عنوان راهی برای شناختن خود و راهی برای درگیر کردن افراد استفاده می کنند. این افرادی که تبلیغ می کنند مشتری بالقوه ای هستند.

بنابراین چگونه مشاغل تبلیغ می کنند؟ پاسخ کوتاه این است که آنها کمپین های بازاریابی را انجام می دهند ، اما خیلی بیشتر از این وجود دارد. بسیاری از مبارزات بازاریابی مختلفی وجود دارد که یک تجارت می تواند انجام دهد ، و اینکه چگونه یک کسب و کار نوع مبارزات انتخاباتی را که انجام می دهد ، بستگی به دوران و رسانه های موجود در آن دوره از تاریخ دارد. اگر به یک مجله می پردازید ، احتمالاً با تبلیغات زیادی مواجه خواهید شد که بخش هایی از یک صفحه یا حتی کل صفحه را پوشش می دهد. همین مسئله در مورد روزنامه های روزانه ای که ممکن است هر روز صبح در راه کار خود انتخاب کنید نیز صادق است. حتی در دوران استعمار آمریکا ، روزنامه پنسیلوانیا بن فرانکلین غالباً دارای آگهی ها و عناوینی بود که توسط مشاغل تبلیغاتی خود خریداری می شد.

ما تا به امروز شاهد این نوع تبلیغات ژورنالی / روزنامه ای هستیم ، اما در مورد شکل های دیگری از تبلیغات که با آنها روبرو هستیم فکر کنیم. مهمتر از همه ، به رسانه هایی فکر کنید که از طریق آنها بتوانیم این تبلیغات را ببینیم. وقتی تلویزیون را تماشا می کنیم ، برنامه هایی که تماشا می کنیم با وقفه های تجاری برای محصولات ، خدمات ، تریلرهای فیلم و بسیاری موارد دیگر قطع می شود. فیلم هایی که در سینما می بینیم پیش نمایش هایی برای فیلم های دیگر دارند و حتی ممکن است قرار گرفتن محصول در سریال های جدید تابستان سال نمایش فیلم قرار بگیرد. در روزهایی که خطوط تلفن تلفنی عادی شده بود ، telemarketers برای قطع شام تماس گرفتند. حتی صندوق های پستی ما از تبلیغات گسترده ای از مشاغل گسترده ای که ارائه کوپن تغییرات نفت و تخفیف برای یک پیتزا بزرگ را پر می کنند ، پر می شوند. این روزها نوع دیگری از صندوق پستی جزء اصلی انواع بازاریابی است که مشاغل در آن فعالیت می کنند:

صندوق ورودی ایمیل

برخلاف ارسال مستقیم به صندوق های P.O و صندوق های پستی در خارج از خانه و آپارتمان ، مشاغل مجبور نیستند میلیون پوند کاغذ را هدر دهند تا تبلیغات خود را به مشتریان بالقوه برسانند. مهمتر از همه ، با دسترسی تعداد بسیار بیشتری از افراد به اینترنت ، مشاغل قادر به دستیابی به تعداد بیشتری از افراد با استفاده از بازاریابی ایمیل هستند. مشاغل نیز می دانند که ایمیل به یکی از اصلی ترین ابزارهای ارتباطی تبدیل شده است. البته هر کمپین بازاریابی خوبی از بیش از یک شکل رسانه برای تبلیغ استفاده می کند.

کتاب زیر منحصراً روی بازاریابی ایمیل و استراتژی های استفاده شده برای اجرای آن تمرکز خواهد کرد. ابتدا ، ما اصول اولیه بازاریابی ایمیل را پوشش می دهیم و نمای کلی از آنچه انتظار می رود در سراسر کتاب ارائه دهد ، ارائه خواهیم داد.

بازاریابی؟

امروز برای شما یک مقاله در مورد ایمیل مارکتینگ + ابزارهای ایمیل مارکتینگ + رایگان آماده کرده ایم امیدواریم بهره لازم را ببرید

هنگام در نظر گرفتن تعاریفی برای بازاریابی ایمیل ، روشهای مختلفی برای تعریف آن از حالت گسترده تا خاص وجود دارد. در اصل ، بازاریابی ایمیل عملی برای ارسال ایمیل به مشتریان اعم از فعلی و آینده نگر است. در اینجا برخی از مؤلفه های اصلی آنچه که یک کارزار تبلیغاتی موفق در زمینه بازاریابی ایمیل انجام می دهد وجود دارد:

• ایمیل مستقیم – ایمیل به طور مستقیم به مشتریان فعلی و بالقوه ارسال می شود

• حفظ ایمیل – ایمیل های مکرر و معمولی برای مشتریان فعلی ارسال می شود

• تبلیغات قرار داده شده با ایمیل – تبلیغات بازاریابی در ایمیلهایی ارسال می شود که توسط دیگران ارسال می شود

شما می توانید از طریق پست از این مؤلفه ها به عنوان مشابه بازاریابی فکر کنید. ایمیلهایی که به طور مستقیم به مشتریان فعلی و بالقوه ارسال می شوند مانند بروشورها و پاکت نامه هایی هستند که صندوق پستی را پر می کنند. ایمیل های مکرر و منظم مانند خبرنامه های چاپی ارسال شده به مشتریان عادی و وفادار است. تبلیغات بازاریابی در ایمیل ها مانند تبلیغات بازاریابی در یک روزنامه یا مجله است.

بیایید در ادامه به هریک از این مؤلفه ها نگاه کنیم.

دریافت ایمیل مستقیم مانند دریافت بروشور از یک شرکت محلی است. در هر دو مورد ، تجارت ممکن است اعلان چیزی را ارائه دهد ، مانند معامله خاص که برای مدت محدود یا کوپن برای یکی از محصولات یا خدمات آنها انجام می شود. تفاوت این دو در این است که با ایمیل محدود به دریافت نامه تنها از مشاغل محلی نیستید. اینترنت مکانی است که بازار و رقابت جهانی شده است و همه می خواهند برای شما رقابت کنند.

این ممکن است کمی ترسناک به نظر برسد ، اما در سالهای اخیر ، کسب و کارها وقتی بازاریابی به سمت جمعیتی درست انجام می شود ، به خصوص با بازاریابی ایمیل بهتر می شوند. آنها همچنین در نحوه خرید و فروش ایمیل از این طریق بهتر شده اند. قوانینی علیه SPAM و حساسیت مشتری به عناصر اصلی در نحوه کار تجارت در شیوه های بازاریابی ایمیل خود تبدیل شده اند. اینها دو عنصر مهم هستند که باید هنگام اجرای استراتژی بازاریابی ایمیل خود در نظر بگیرید.

عنصر متمایز ایمیل مستقیم ، برخلاف ایمیلهای احتمالی ، این است که ایمیل مستقیم فراخوانی برای اقدام از طرف مشتری است. بیایید بگوییم که از یک تجارت ایمیل دریافت می کنید. ممکن است درباره آنها شنیده باشید یا نتوانید ، و شاید هیچ وقت در لیست های ایمیل آنها ثبت نام نکرده اید. مشاغل می توانند با خرید آنها ، این لیست ها را بدست آورند ، اما در فصل بعد به آن خواهیم رسید. در هر صورت ، تجارت شما را به عنوان یک مشتری بالقوه می بیند و می خواهد شما را با یک معامله خوب جلب کند. شما حتی ممکن است قبلاً با آنها تجارت کرده باشید و آنها می خواهند یک بار دیگر تجارت کنند ، چیز دیگری را که ممکن است به شما علاقه مند باشد یا بهتر از این ، معامله ای بهتر از گذشته پیشنهاد دهد.

هدف از ارسال ایمیل های مستقیم تبلیغی است. آنها ممکن است یک محصول یا خدمات را به شما پیشنهاد دهند ، یا از شما می خواهند برای چیزی ثبت نام کنید. مشتریان بالقوه بیشتر از این نوع ایمیل ها استفاده می کنند.

ایمیل

همانطور که قبلاً بیان کردیم ، ایمیل های نگهداری معادل روزنامه های چاپی است. در حالی که هنوز ماهیت تبلیغاتی دارد ، ایمیل های احتمالی سعی می کنند با ارائه چیزی به مشتری وفاداری مشتری را حفظ کنند. این می تواند در هر کجا باشد از کوپن تا اخبار به روز در مورد آخرین محصولات. این نوع ایمیل ها بطور منظم ارسال می شوند. این می تواند به صورت هفتگی یا ماهانه باشد ، اما معمولاً مشاغل تلاش می کنند تا ایمیل را به صورت هفتگی (یا حتی بیشتر از آن) ارسال کنند تا بتوانند علاقه مشتری را حفظ کنند.

چرا این ایمیلها اینقدر مکرر هستند؟ همانطور که قبلاً گفتیم ، اینترنت یک بازار جهانی و محل رقابت است. مصرف کنندگان اطلاعات زیادی برای بررسی و انتخاب دارند. علاوه بر این ، فاصله توجه مصرف کنندگان کوتاه است ، و شما باید به آن فاصله توجه داشته باشید. در یک مطالعه آمده است که 55٪ از مشترکین ایمیل های تبلیغاتی و خبرنامه ها مواد را حذف می کنند بدون اینکه حتی به آنها نگاه کنند. همانطور که در ادامه در این کتاب بحث خواهیم کرد ، یک کمپین موفقیت آمیز در بازاریابی ایمیل ، استفاده متوسط ​​از ایمیلهای احتمالی و همچنین استفاده خوب از مطالب در یک ایمیل خواهد داشت.

و اما در آخر مقاله در مورد ایمیل مارکتینگ به معرفی یک ابزارهای ایمیل مارکتینگ رایگان می پردازیم اول دریافت خدامات رایگان به لینک زیر بروید

https://sendpulse.com

این وبسایت بستر بازاریابی چند کانال و بیش از یک سرویس ایمیل است

با این وبسایت بصورت رایگان 2500 تا می توانید عضو داشته باشید و 15000 عدد در ماه ایمیل ارسال کنید که در خودش بینظیر و دارای پشتیبانی عالی نیز می باشد و علاوه بر ایمیل مارکتینگ دارای امکانات زیر نیز می باشد که می توانید نیز کار کنید

دارای وبپوش
سرویس EMAIL
وایبر ( پیام هایی با تصاویر ، دکمه ها ، پیوندها در Viber )
پیام رسان فیس بوک
ارسال ایمیل با SMTP

ads
ads